HTML

Megvalósulni ... azt szeretnék.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Coelho)

Utolsó kommentek

  • Dorczy90: Szia! Mi is koszorúslányok leszünk ilyen ruhát vettünk, de még kellene egy darab. Tudnál segíteni?... (2011.07.16. 14:28)
  • Goo: Tényleg szörnyű lehetett ilyet látni... Nekem inkább az a tapasztalatom, hogy itt sokkal gyorsabba... (2011.06.19. 18:56)
  • KisBogyesz: A bejegyzés első részéhez annyit fűznék hozzá, hogy ez aztán a jól megérdemelt pihenés! Élvezd ki ... (2011.06.18. 23:06)
  • Little Mermaid: @stringfreak: mert félek, hogy nem lesz meg a papírom vagy szarul sikerül az ma felételi és akkor ... (2011.06.18. 16:05) Abszolválni vagy nem abszolválni - ez itt a kérdés
  • stringfreak: Nem értem a para tárgyát, miért baj az, ha abszolválsz? (2011.06.17. 00:48) Abszolválni vagy nem abszolválni - ez itt a kérdés
  • Utolsó 20

2011.02.24. 19:28 Little Mermaid

Közutak

 Voltam ma Kecskeméten szemdokinál, semmi extra, a háromnegyed 5ös vonattal jöhettem is vissza Bp-re, anyáék meg haza. Már nagyjából kitapasztaltuk, hogy egyszerre érünk haza. Vagy ők picit hamarabb, bkv-tól függ. Hát fél7kor hívom is őket, hogy megvagyok, és ők?

Mondja, hogy még Kecelnél dekkolnak, mert kifogtak egy elég kellemetlen balesetet... Ugyanis - amit itt a fővárosban hálsiten nem érezni -, de délen behavazott, elég jelentős mértékben (Kecskemét után meg mintha elvágták volna). De az még egy dolog, hogy behavazott, csak durván Kecel környékétől hazáig (meg még délebbre) "nincsen pénz" (legalábbis amire kellene, arra nincs), így tehát nem sózták, takarították, miegyéb az utakat - ó igen, a főutakat se -, szóval az egész napos havazás még folyamatosan rá is fagyott... Minden tiszta jégpáncél, bordás az egész, képzelhetetitek, nem egy nagy művészet fejreállni ilyenkor. 

Én azt nem értem, hogy ilyenkor a város miért nem vonható felelősségre? Oké, nyilván a sofőr sem a látási és útviszonyoknak megfelelően vezetett, de baszki, ha énhanyatt esek egy társasház előtt és eltöröm a lábamat, azért, mert nem volt eltakarítva az út, akkor beperelhetem a társasházat... Pedig rám is lehetne mondani, hogy nem az útviszonyoknak megfelelően közleekedtem, mert esetleg tűsarkúban tipegtem... Akkor a város miért nem vonható felelősségre a hozzá tartozó közutak takarításáért? Értem én hogy sok pénz, de csökkenthető lenne a balesetek száma. Esetleg a halálos balesetek száma. Nem a körforgalomba kell szökőkút, meg egyéb ilyen esztétikai dolgok, tiszta utak kellenek! Hahó...

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mermaid.blog.hu/api/trackback/id/tr872688196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisBogyesz 2011.02.24. 20:26:03

Sajnos ez nem csak arra a környékre jellemző, hanem itt is tapasztaljuk. (Béjb is ennek köszönhetően törte össze a kocsit) egyébként ezt én sem értem, hogy mi a francnak kell kicsicsázni egy szaros körforgalmat? inkább világítanák ki egy egy kritikus ponton, mert sok helyen sötétben nem is látni a körforgalmat, egyszer csak ottvan... (pl ahol a házat vettük a település előtt van 2körforgalom is, és miután volt nem egy nem két baleset, 1,5évnek és tényleg sok balesetnek, halálos kimenetelünek kellett történnie ahhoz, hogy lámpákat helyezzenek el) pl szerintem ez is fontos az utak takarítása mellett...

Fangtasia 2011.02.24. 20:37:33

Szegeden lassan 24 órája esik, nagyon nagy hó van, csomó baleset, városon belül is, a rakpart dugig volt autókkal, a mentő alig bírt elmenni.... egy barátom mondta, hogy a máskor negyed órás utat egy közeli településre sikerült 1,5 óra alatt megtennie...

Little Mermaid 2011.02.24. 23:11:07

@KisBogyesz: na mondjuk igen, elágazásokat meg körforgalmakat tényleg ki kellene világítani, márcsak azért is, mert éjszaka azért mégsem tud annyira figyelni az ember, legalább hívja fel vmi a figyelmét az ilyenekre...
@Fangtasia: brutál... hallottam a vonaton, hogy szegeden így esett meg úgy, de tök hihetetlen volt amíg nem láttam a képeket... Meg most b.nőm is meséli, hogy 2 órás hazaút 4,5 óra volt neki is...
süti beállítások módosítása