HTML

Megvalósulni ... azt szeretnék.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Coelho)

Utolsó kommentek

  • Dorczy90: Szia! Mi is koszorúslányok leszünk ilyen ruhát vettünk, de még kellene egy darab. Tudnál segíteni?... (2011.07.16. 14:28)
  • Goo: Tényleg szörnyű lehetett ilyet látni... Nekem inkább az a tapasztalatom, hogy itt sokkal gyorsabba... (2011.06.19. 18:56)
  • KisBogyesz: A bejegyzés első részéhez annyit fűznék hozzá, hogy ez aztán a jól megérdemelt pihenés! Élvezd ki ... (2011.06.18. 23:06)
  • Little Mermaid: @stringfreak: mert félek, hogy nem lesz meg a papírom vagy szarul sikerül az ma felételi és akkor ... (2011.06.18. 16:05) Abszolválni vagy nem abszolválni - ez itt a kérdés
  • stringfreak: Nem értem a para tárgyát, miért baj az, ha abszolválsz? (2011.06.17. 00:48) Abszolválni vagy nem abszolválni - ez itt a kérdés
  • Utolsó 20

2011.06.18. 16:28 Little Mermaid

 Lehet lesz aki most utálni fog ezért, de piszok jó érzés lábatlógatva hátradőlni így szombat délután. Végül nem mentem Balatonra, mert a fenének se volt kedve utazni, fel se bírtam kelni 10előtt és még délig ágyban is maradtam. Piszokmód élveztem, főleg azok után, hogy 5 hete még hétvégén se nagyon engedhettem meg magamnak azt a luxust, hogy 8 óránál tbbet aludjak, hétköznapokon meg többnyire örülhettem, ha a 6 óra megvolt. Úgyhogy most isteni érzés ez a pihenés. Hogy lelkiismeret-furdalás nélkül dőlhetek hátra és élvezhetem hogy nincsen kötelezettségem. Tudnám még ragozni (: Plussz most azért kicsit büszke is vagyok magamra, hogy a napi 8 óra munka mellett minden vizsgám meglett. Jó, nem volt sok, meg pl az előző három félév nem feltétlen ment volna a 10-12vizsgával, de azért akkor is büszke vagyok magamra, mert azért egész gyorsan belerázódtam a dolgokba.

Szerencsére a nehezén tényleg túl vagyok, belerázódtam a dolgokba, a lelkivilágomban is helyreállt a béke a stressz csökkenésével, hálisten, mert néha fenemód rosszkedvem volt és olyankor nagyon csúnyán pofon tudnám vágni saját magam, mikor mélységes önsajnálatba merülök, pfúj.

Mondjuk ma eléggé elvette a kedvemet, mikor egy középkorú pasas a szemem láttára halt meg az utcán. Hárman is próbálták szegényt újraéleszteni, de hiába. Mire kiért a mentő (15perc), addigra ... Elég sokkoló volt. Egyrészről az, hogy ennyi idő alatt ér ki a mentő, ha az embernek infarktusa van... másrészről önmagában a tény, hogy meghal valaki... És nem nyújt jelentős jobb érzést az sem, hogy a látottak ellentmondanak annak a sztereotípiának, hogy Bp-n átlépnek feletted és otthagynak meghalni, ahol és ahogy vagy. Mert a villamosvezető meg két idegen ember tényleg mindent megpróbált, és nem ismertek a pasast. Mindn tiszteletem egyébként az övék. 
Egyébként tényleg tragédia, hogy ennyi idő alatt ér ki a mentő. És most nyilván nem a mentősöket okolom, vagy bármi ilyesmi, hiszen nyilván véges a kapacitás és a város nem minden pontja egyformán gyorsan megközelíthető... Sőt, ha jól tudom, akkor 15perces a limit is, amennyi idő alatt minden riasztáshoz ki kell érniük, tehát akkor még kvázi időben kint voltak... Csakhát... 15perc ha életről van szó, akkor nagyon sok. Persze mondjuk ebben az időben nehéz a mentősöknek is, a szívbetegeknek ez az idő egyáltalán nem kedvez... de hogy akkor sem lehet ettől többet tenni, ez a borzalmas. 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mermaid.blog.hu/api/trackback/id/tr842995339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisBogyesz 2011.06.18. 23:06:41

A bejegyzés első részéhez annyit fűznék hozzá, hogy ez aztán a jól megérdemelt pihenés! Élvezd ki szerintem nyugodtan!

Az utolsó, pedig sokkoló lehetett.. Istenem milyen rövid az élet...

Goo 2011.06.19. 18:56:54

Tényleg szörnyű lehetett ilyet látni... Nekem inkább az a tapasztalatom, hogy itt sokkal gyorsabban kiér a mentő. Egyszer a nagy szelek idején a Blahán lökött fel egy nagy hullám egy nénit, és tört el a combnyakcsontja, két-három, max öt perc alatt kiértek a mentők... Döbbenetes volt látni, milyen gyorsak voltak. Persze gondolom városrészenként meg leterheltségtől változik, de vidéken az itteninél sokszor jóval rosszabb a helyzet...
süti beállítások módosítása