HTML

Megvalósulni ... azt szeretnék.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Coelho)

Utolsó kommentek

  • Dorczy90: Szia! Mi is koszorúslányok leszünk ilyen ruhát vettünk, de még kellene egy darab. Tudnál segíteni?... (2011.07.16. 14:28)
  • Goo: Tényleg szörnyű lehetett ilyet látni... Nekem inkább az a tapasztalatom, hogy itt sokkal gyorsabba... (2011.06.19. 18:56)
  • KisBogyesz: A bejegyzés első részéhez annyit fűznék hozzá, hogy ez aztán a jól megérdemelt pihenés! Élvezd ki ... (2011.06.18. 23:06)
  • Little Mermaid: @stringfreak: mert félek, hogy nem lesz meg a papírom vagy szarul sikerül az ma felételi és akkor ... (2011.06.18. 16:05) Abszolválni vagy nem abszolválni - ez itt a kérdés
  • stringfreak: Nem értem a para tárgyát, miért baj az, ha abszolválsz? (2011.06.17. 00:48) Abszolválni vagy nem abszolválni - ez itt a kérdés
  • Utolsó 20

2011.05.16. 20:39 Little Mermaid

 Megvolt a hétvégén a bemutatkozás. Hát... Mondjuk a barátom ahelyett, hogy a nagy nap reggelén megnyugtatott volna, inkább csak még jobban idegessé tett, mikor közölte, hogy az előző barátnője miatt csomót cseszegették, hogy annak milyen nagy segge volt meg hasa. Amikor látta, hogy ez egyáltalán nem nyugtatott meg, akkor ugyan közölte, hogy az enyém feleakkora és a hasam is szép lapos, akkor sem lettem sokkal jobban, tekintve, hogy ettől még ha nem is feltétlen azt kezdik fixírozni rajtam, hogy kövér vagyok, hát bőven akad más... De nádszál karcsú sem vagyok, szóval frankón beparáztam, hogy akkor most én leszek a nagyseggűhosszúfejűtörpebumfordilábú..stb barátnő. Ezen a helyzeten a bemutatkozásnál az sem sokat javított, hogy az anyukája szépen apránként (azért nem annyira feltűnően, de számomra észrevehetően) jól felmért mindenhogyan... És nyilván az összességében az sem volt sokkal jobb érzés, hogy kb hozzám se szóltak. Komolyan. Bemutatkoztunk, hozzám legközelebb akkor szóltak, mikor elköszöntünk. Nem mintha keresztkérdéseket vártam volna, de azért ez is elég szarul vette ki magát az én véleményem szerint. Szóval ha azt reméltem, hogy ezek után kevésbé fogok parázni a next time-tól, hát benéztem, mert nyilván ha ezek után el kell majd látogatnom hozzájuk, akkor sem fogok kevésbé izgulni. -.- 
Viszont azért nem volt annyira rémes a dolog, csak pár óra volt a napból ez, és P. akkor s folyton figyelt rám s, meg engem is szórakoztatott, meghát összességében jól telt a szombat,ha az esti borzalmas hasfájásomat nem kalkulálom még hozzá.
Másnap aztán jött az én népes családom, sógorostúl mendenestűl. De szerintem ez nagyon jól sikerült, anyáék imádják P.-t, mindenkivel kb elsőre megtalálta a hangot, rengeteget nevettünk, meg szóval tényleg super volt minden. Úgy tűnt, hogy P. is kedveli a szüleimet, sőt talán apának már tett is arra ígéretet, hogy nyáron lejön hozzánk egy halra. 
Mondjuk másik kérdés, hogy mióta elmentek a szüleim rettenetes honvágyam van és még két hét... De legalább P még ittmaradt tegnap és csak ma ment vissza a kolijába, de így is nagyon szarul vagyok... Alapból utálok jó hétvégék után egyedül hetet kezdeni, utálok egyedül ülni hétfőn este, de most még rosszabb... Be kellett P.-hez ugranom a kulcsomért munka után, mert ő tovább aludt, de nem adhatja le a portán, és kb onnantól, hogy eljöttem tőle, vagy másfél órán át bőgtem.. És most is mindjárt fogok...
A "munka" is szar volt. Berángattak fél10re, de még nem készült el a kártyám, mert a bürokratikus rendszerekben semmi sem megy úgy, ahogy kellene, és fél 10től fél5ig SEMMIT nem csináltam, csak banki szabályzatokat olvastam, amiből kb semmire nem emlékszem, mert végig azon morfondíroztam, hogy milyen felesleges hogy ott ülök, hogy milyen felesleges vagyok, hogy mennyivel értelmesebb lenne a szerdai vizsgámra tanulni és miért nem engednek haza, ha úgyse tudok mást csinálni. Szóval ha a mai napomat kellen egyetlen jelzővel illetnem: szar. És elmondani sem tudom utoljára mikor vártam ennyire, hogy végre hétvége legyen... és még csak most kezdődött a hét.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mermaid.blog.hu/api/trackback/id/tr762909294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Goo 2011.05.17. 01:34:04

Őszintén? Örülj neki, hogy várhatod a hétvégét. Nekem minden napom egyforma, és három napja nem láttam ismerős arcot, a bolti eladóén kívül. És nekem úgy tűnik, még hétvégém sincs, amibe kapaszkodhatnék...

KisBogyesz 2011.05.17. 11:00:22

Jajj, Te kis Drága! Hát most úgy megölelgetnélek!
Ez az találkozás emlékeztetett a sajátomra... amikor is én 2napot töltöttem el Béjb családjával, és borzalmas volt abból a szempontból, hogy szinte senki sem szólt hozzám, csak figyeltem ahogy ők témázgatnak. Szörnyű volt, szinte csak akkor szóltak hozzám, ha kajával kínáltak...! De ez azóta megváltozott! rá kellett jönnöm, hogy ilyen kis antiszocik szegények, mig az én szüleim fordított esetben szintén mentették a helyzetet és jófejeskedtek, be nem állt a szájuk. Az első pár alkalom még tuti szar lesz, de elég talpraesett vagy te ahhoz, hogy jól gyere ki a helyzetből.

Az elején azért megmosolyogtam ezt a nagyszerű "bátoritást" az Zuradtól, mert emlékeztet valakire. Béjb a mai napig ilyen, minden területen... "nem fog fájni a foghúzás, csak egy nagy reccsenést meg egy nagy nyilallást fogsz érezni" A mai napig olyan kis hülyén tud bátoritani, hogy néha már megütném :D De úgy gondolom stresszhelyzetben már semmi sem lenne jó, amit mond...

Lényeg a lényeg legalább túl vagytok a kötelező körökön, későbbiekért meg ráérsz aggódni, lényeg, hogy jól elvagytok egymással!

A munka miatt, meg próbálj arra gondolni, hogy legalább lesz valami tuti dolog az önéletrajzodba és ennyivel is kelendőbb leszel! Nemsokára itt a hétvége!!! KITARTÁS! és Ölelés :)

Little Mermaid 2011.05.22. 14:25:16

@Goo: azt hiszem nem szóltam.
@KisBogyesz: köszi (:
Amúgy nálunk is dettó, az én szüleimet amúgy is minden ismerősöm szeretni szokta (kivétel az első fiúm) mert mindenkivel ilyen barátságosak. Meg jófejek... Hát remélem igazad van és idővel jobb lesz majd P szüleivel is a dolog. (:
Fő a pozitív hozzáállás, tudom :) köszi :)
süti beállítások módosítása