HTML

Megvalósulni ... azt szeretnék.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Coelho)

Utolsó kommentek

  • Dorczy90: Szia! Mi is koszorúslányok leszünk ilyen ruhát vettünk, de még kellene egy darab. Tudnál segíteni?... (2011.07.16. 14:28)
  • Goo: Tényleg szörnyű lehetett ilyet látni... Nekem inkább az a tapasztalatom, hogy itt sokkal gyorsabba... (2011.06.19. 18:56)
  • KisBogyesz: A bejegyzés első részéhez annyit fűznék hozzá, hogy ez aztán a jól megérdemelt pihenés! Élvezd ki ... (2011.06.18. 23:06)
  • Little Mermaid: @stringfreak: mert félek, hogy nem lesz meg a papírom vagy szarul sikerül az ma felételi és akkor ... (2011.06.18. 16:05) Abszolválni vagy nem abszolválni - ez itt a kérdés
  • stringfreak: Nem értem a para tárgyát, miért baj az, ha abszolválsz? (2011.06.17. 00:48) Abszolválni vagy nem abszolválni - ez itt a kérdés
  • Utolsó 20

2011.02.21. 16:27 Little Mermaid

Különleges :)

 Tegnap ahogy végigböngésztem a blogokat, Katánál, majd ma Fangtasiánál is kitüntettek egy nagyon megtisztelő díjjal. Most szeretném én is tovább illetve visszaadni :)

 

Az Életem része-díjat küldd el annak a 3 bloggernek/bloggerinának, akikről úgy érzed, valóban az életed részei. Akikről otthon is beszélsz. Akik naponta többször eszedbe jutnak. Akik miatt visszatérsz a blogra akkor is, ha nincs kedved írni. Annak is küldheted, akitől kaptad, de ő többször nem küldheti tovább. Még egy szabály van: az illető bloggereknek/bloggeriáknak, akiknek elküldöd a díjat, velük még nem találkozhattál személyesen. Természetesen ez nem ellenőrizhető és a lelkiismeretedre van bízva, hogy ne hazudj. Tekintettel lehetsz mások érzékenységére, de ez nem kötelező. Ha úgy gondolod, sértődés lehet a dologból, inkább ne add tovább.

Nem három embernek adnám tovább a díjat azokkal együtt, akiktől eddig megkaptam, mert nem. És remélem, hogy senki se fog megsértődni, aki nem találja itt magát, ez ugyanis nem azt jelenti, hogy őket nem kedvelem vagy nem szeretném olvasni, csak az alábbi 4 ember valóban sokszor jut eszembe és sokszor beszélek róluk, és nem csak a blogon keresztül kommunikálunk már egymással, habár személyesen még nem volt szerencsém k. (remélem nemsokára :) )

Nektek megy:

Aliendriver
Fangtasia
Kata
KisBogyesz


Magyarázatként: Nyilvános blogot linkeltem csak :) 

Köszönöm hogy megismerhettelek titeket, hogy én is az életetek része lehetek és ti is az én életem részei vagytok :)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mermaid.blog.hu/api/trackback/id/tr62677338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Goo 2011.02.22. 01:02:50

Köszönöm szépen! <3

KisBogyesz 2011.02.22. 19:47:27

Köszönöm szépen! Drága vagy! ;)
süti beállítások módosítása