HTML

Megvalósulni ... azt szeretnék.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Coelho)

Utolsó kommentek

  • Dorczy90: Szia! Mi is koszorúslányok leszünk ilyen ruhát vettünk, de még kellene egy darab. Tudnál segíteni?... (2011.07.16. 14:28)
  • Goo: Tényleg szörnyű lehetett ilyet látni... Nekem inkább az a tapasztalatom, hogy itt sokkal gyorsabba... (2011.06.19. 18:56)
  • KisBogyesz: A bejegyzés első részéhez annyit fűznék hozzá, hogy ez aztán a jól megérdemelt pihenés! Élvezd ki ... (2011.06.18. 23:06)
  • Little Mermaid: @stringfreak: mert félek, hogy nem lesz meg a papírom vagy szarul sikerül az ma felételi és akkor ... (2011.06.18. 16:05) Abszolválni vagy nem abszolválni - ez itt a kérdés
  • stringfreak: Nem értem a para tárgyát, miért baj az, ha abszolválsz? (2011.06.17. 00:48) Abszolválni vagy nem abszolválni - ez itt a kérdés
  • Utolsó 20

2011.04.25. 13:24 Little Mermaid

FHB

 Most 10perc szünet erejéig elmesélem hogy járok mostanság a bankokkal. Kell ugyanis nekem mindig magyar bankokkal lepaktálnom... Tényleg hülye vagyok, hogy mindig a legnagyobb hazaikhoz megyek, mentségemre legyen, hogy az FHB-t örökbe kaptam az Allianztól. 

Namost ezek a nagyon értelems bankosok engem hogy, hogy nem a Marigt körúti fiókjukhoz soroltak be. Második kerület. Én a kilencedik meg az ötödik vonalán tengődök kb, de a levelezési címem a lakcímem, ami viszont szerény kis szülővárosomban van... A számlámat meg anno a dunaújvárosi fiókban nyitottuk... Tehát sehogysem logikus a rendszer. Ez egyébként pusztán annyit jelent, hogyha bemegyek egy fiókba, vagy szólok a nővéremnek, hogy ezt vagy azt szeretnék (pl most kártyát igényelni), akkor kitöltöm ott a papírokat, azt elszkennelik ahhoz a fiókhoz, ahova tartozom, és ott egy ügyintézőnek jóvá kell hagynia. Ez legalább 5 perccel meghosszabbítja az ügyintézést és távolról sem a leghatékonyabb módszer, őszintén megmondom, azt sem értem, mi értelme van?? Azt meg inkább nem is ecsetelném, hogy aaz FHB kártyái milyenek. Mármint pl a közalkalmazottaknak kinyomott kártyájuk nagyon pöpec (lánchíd a háttérben), de a hello számlájukhoz... van két kecskés, de elő nem venném azokat a kártyákat, még sötétben sem, meg egy valami fekete alapos színes csíkok... Ilyet igényelnék, ha lenne... Ez a csomag amúgy a 14-24 közötti korosztálynak szól.
Ezzel együtt az egész marketingjük a családra épül kb, meg a kecskékre ... Nézegettem a szóróanyagaikat és az egyes termékekhez nyomott képekben a logika halovány jelét nem véltem felfedezni, majd a nővérem felvilágosított, hogy nem s az ábra a lényeg, hanem hogy az egyes csíkok színe a papíron...! A hiteleket meg a lakossági cuccokat, a befektetéseket...stb más csíkozás jelöli, halovány csíkozás, teszem hozzá, és ügyfél szemmel nem feltűnő... Azért egy ilyen bank, ha már terjeszkedik, akkor adhatna többet a marketingre. Arról nem s szólván, hogy a családra építeni egy banknak a marketngjét nagyon tré. Oké, hogy a medvesajt reklámok meg egyéb élelmiszerek a családi harmóniára építenek, de azok is már mind elcsépeltek. Egy bank, egy valamirevaló bank, adjon magára annyt, hogy nem ezt az agyonrágott csontot veszi elő, hanem valami frappánsat.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mermaid.blog.hu/api/trackback/id/tr912853927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fangtasia 2011.04.26. 22:53:39

Én Raiffeisennél vagyok, banknál valahogy úgy voltam, h nem akarok magyarhoz menni... Egyébként én Soroksáron nyitottam a számlát, Szegedre járok, s D.-on élek. Logika semmi :) Viszont ideje lenne lassan bemennem aláírási példányt módosítani, mert múltkor mondta a pénztáros, hogy kezd kevésbé hasonlítani az eredetihez... 4 éve írtam alá, szerinted mennyi változhatott? Ki sem írom a nevemet már, ha blokkot írok alá, meg ilyenek :D

Goo 2011.05.10. 04:03:50

Egyébként van abban némi irónia, ha már te is kritizálod egy cég marketingjét. :)
süti beállítások módosítása